Dansa som en hora, knulla som en dansare

Jag vill dansa som en hora och knulla som en dansare.

Jag är tjockt med taggat på att göra någonting destruktivt ikväll. Göra något som sätter mig i en jobbig situation eller ger mig ångest imorgon. Förstår att det låter som ren idioti. Men det förnekar jag inte, ibland är hela jag idioti. Ibland förespråkar jag gärna just detta. Ibland vill jag ta avstånd med lyckas inte. Ibland gillar jag rollen, av att vara en idiot. Saker är så barnsligt okomplicerade då. Såra? Ja. Hata? Ja. Ha åsikter utan underlag? Ja. Slåss? Ja. Knulla satan? Ja. Spotta på uteliggare? Ja. Råna blinda? Ja.

Låt oss kicka liv i livlösa kroppar. Få dem att våndas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0