Är Paow rasist?

Jag vet inte om ni har tagit del av debatten kring Paulina aka Paow. Hon anklagas vara rasist efter ett antal magstarka blogginlägg där hon öppet uttrycker sina åsikter. Om invandrare alltså. Hon har blivit uppmärksammad av SD (Sverigedemokraterna) och det talas om att hon ska bli deras nya IT-girl. SD hyllar lilla Paow för hennes mod. Haha, fyfan, jag hade ju kunnat skita ur mig bättre och klart mer faktabaserade åsikter.

Oavsett vad jag personligen tycker om SD så tycker jag det är fruktansvärt pinsamt av ett "seriöst" politiskt parti att hylla en ung bloggerska för några klumpigt uttryckta åsikter. En tjej som i vanliga fall bloggar om fest eller lägger ut lättklädda bilder. En tjej som inte ens sköter skolan eller visar sig vara särskilt målinriktad. Men vad SD vill förknippas med skiter jag i egentligen blanka fan i, känns bara som att dem förlorar ett stort antal väljare genom att uppmuntra den sortens idioti.

Angående hennes rasistiska åsikter är jag bestämd, ytterst pinsamt och korkat att säga det ena men stå för det andra. Men fascinerande är det antal som engagerat sig i debatten, där inklusive jag, och som faktiskt blivit genuint upprörda. Då inser jag, fyfan vilket jävla redskap. Ja, vad leder inte till mer publicitet än en välriktitad spark gentemot invandrare? Och en stor jävla eloge till flickebarnet som lyckats engagera svenska folket mer än vid ett rikstadsval!

Om hon nu helhjärtat tycker det hon skriver, ge henne 2-3 år så ska ni se att hon är en tvättäkta socialdemokrat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0