LT says fire

Jag läser på lt.se med jämna mellanrum och ser en ofta återkommande rubrik - BRAND! Jag undrar, hur kommer det sig ni ungdomar i Södertälje har en sån försmak för eld? Är verkligen bristen på sysselsättning så otroligt hög? Vad är syftet? Är det en tävling? Vem kan bränna ner flest förrådsutrymmen/lokaler/containrar/bilar etc på en dag/natt? Har ni ens något jävla syfte? Eller är tanken av att ni sabbar för så många som möjligt verkligen så tillfredställande? Äckliga barn. Synen av eld måste göra er ytterst upphetsande.
Tar ni ens en titt på erat mästerverk? Eller lägger ni benen på ryggen och flyr som de totalt misslyckade nollorna ni är? Pathetic. Tänder ni på första bästa föremål? Är det hämnd? Är det något ni planerat? I don't get you guys, en pingisboll har mer att komma med. Lär era föräldrar er inget om rätt och fel? Lär ni er inget i skolan? Nej juste, that ship has sailed.. Vill ni veta varför? FÖR NI HAR BRÄNT NER DET MESTA AV DEN JÄVLA SKITEN OCKSÅ.
Jag läser på lt.se med jämna mellanrum och ser en ofta återkommande rubrik - BRAND! Jag undrar, hur kommer det sig att ni ungdomar i Södertälje har en sån försmak för eld? Är verkligen bristen på sysselsättning så otroligt hög? Vad är syftet? Är det en tävling? Vem kan bränna ner flest förrådsutrymmen/lokaler/containrar/bilar etc på en dag/natt? Har ni ens något jävla syfte? Eller är tanken av att ni sabbar för så många som möjligt verkligen så tillfredställande? Äckliga barn. Synen av eld måste göra er ytterst upphetsande. Tar ni ens en titt på erat mästerverk? Eller lägger ni benen på ryggen och flyr som de totalt misslyckade nollorna ni är? Pathetic. Tänder ni på första bästa föremål? Är det hämnd? Är det något ni planerat? I don't get you guys, en pingisboll har mer att komma med. Lär era föräldrar er inget om rätt och fel? Lär ni er inget i skolan? Nej juste, that ship has sailed.. Vill ni veta varför? FÖR NI HAR BRÄNT NER DET MESTA AV DEN JÄVLA SKITEN OCKSÅ!

/SS

Kommentarer
Postat av: Jessica

OH MY GOOOSH!



Jag blev lite rörd när jag lästa er/din kommentar. You're fucking awesome! Tackar som fan för komplimangen. Det ger mig drivkraft.



Antar att ni har en del vettigt att förmedla också in that case, jag kommer nog fastna! ;D



fet puss till er!

2009-11-06 @ 09:33:58
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: blondit

ööh, nej, vi ska inte klä ut oss till slynor... ? Lite klass har man väl. Vi ska göra en rolig sak till bloggen ! O ja, vi ordnar disco för högstadiet, märk väl, vi ORDNAR det, vi är inte på det.. Lär dej läsa!

2009-11-06 @ 09:46:54
URL: http://blondit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0