Eftersom jag är en svensk hora

Till nedan nämnda ämne hör ännu en sak.

Att jag som svensk inte får driva med invandrare (jag väljer nu denna benämning) men ni invandrare får driva med mig som svensk. Ni får inte bara driva med mig, utan ni får även ha åsikter som är falska, ni får verbalt hoppa på mig och hejvilt insinuera olika saker om mig och min svenskhet. Jag är exempelvis jävligt promiskuös och enkel att få i säng, eftersom jag är svensk. Jag är jävligt mesig och vågar inte yttra mina åsikter oavsett hur det nu skulle kunna se ut, eftersom jag är svensk. Jag har en rik familj och min pappa skämmer bort mig med allt, eftersom jag är svensk. Jag är grovt alkoliserad trots min unga ålder och hänger på klubbar hela nätterna, eftersom jag är svensk. Sen får vi inte glömma att jag är skitfeg. Verkligen superduper feg. Och juste, det är helt okej att visa mig noll respekt eller kränka mig, eftersom jag är svensk.  

Jag är en svensk hora som har sex med allt som kommer i min väg. Men, det är fortfarande jag och min svenskhet som sitter på fördomarna gentemot invandrare. Absolut.

/BB

Kommentarer
Postat av: finabrunetten.blogg.se

Jag menar att det är fritt fram för invandrare att göra narr av oss, eftersom vi inte har haft samma hemska bakgrund.. som feminist kan jag också säga att det är hemskt hur man kan kalla sig själv för svensk hora som tjej :/ inte bra. Var dig själv ist.

Puss<3

2009-11-06 @ 02:33:11
URL: http://finabrunetten.blogg.se/
Postat av: nadia

gah. så sant! bara så sant.

2009-11-06 @ 06:43:22
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Nadine

Jag ramlade nästan av stolen när jag lästa finabrunettens kommentar.

Vad har dom för hemsk bakgrund om dom är födda här i Sverige då? Eftersom det är väldigt sällan dom kommer hit som barn.

och "Som feminist.." Åh herre min skapare, skulle det vara ett argument så vet jag inte vad.



Men till inlägget; tja, allt är rasistiskt, siffrorna är ju arabiska i sin grund, och eftersom vi använder det i våran matamatik samt vardag så får folk från mellanöstern bo här. Annars är vi svenskar rasister.

Sorgligt, jag undrar hur många som flyr landet om Mona Sahlin vinner valet också.

2009-11-08 @ 01:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0